måndag 27 juli 2015

Nu vrider vi upp värmen!

Slutet av Juli månad, och vi håller oss ett par grader över tio-strecket! Det är verkligen ingen risk, för att vi ska kunna svettas ihjäl?

På ett annat område, är det inte heller mer än fisljummet: Det sociala. Jag undrar när och om det blir någon familjebild för min del? Somliga har redan hunnit samla på sig både fruar och barn, i plural! Här sitter jag defekt, utan skulder.

Kanske är jag kass på marknadsföring? För uppriktig och kritisk? När bottenskrapet finner sig gelikar, borde jag kunna hitta något? Identifiera mig med det? Näe... Det känns inte aktuellt. Jag vill att det skall bli bra. Inte ständigt kaos!

Du får gärna säga, hur du skulle svara på en sådan här presentation?


-Under tiden ordnar jag ytterligare två nya spisplattor, och steker loss!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar