söndag 1 november 2015

Gått ur Facebook levande!

Jag vet, det är chockerande! Hur kan någon svika sina vänner, som aldrig synts till?!
Nu är det i alla fall gjort. Det kommer att bli problematiskt. Bilduppladdningen till bloggen, är inte lika smidig längre. Det kostar, att inte först ge dem till Obama.
Man kan tycka att jag blottar mig för världen ändå, här? Visst, men inte ALLA foton!
Egentligen ogillar jag Google och cyber-lagring något fruktansvärt, av samma skäl som jag släckt ned mitt FB-konto. Bort med flertalet appar. Där är för mycket övervakning och registrering! De grupper/ arbetsgivare m.m. som man raderar eller går ur, ligger fortsatt kvar som flöden i vänsterkanten. Användarens uppgifter lagras! Det är bara för storebror att gå in och läsa, om valfri person ändå inte en gång hälsat på någon olämplig? Det som skulle öppna upp för kontakt, ger en mera tillknäppt och konstlad omgivning. Vi bara bevakas och döms.


-Lämna skärmen, och lev! Rusa inte hela tiden..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar