tisdag 26 april 2016

Månggifte åt alla, skaka hand på´t!

Om du brukat irritera dig på de dubbla standarder som gällt för fattig respektive rik i Sverige, kan du nu vidga dina vyer. Fundera över varför de nysvenska skall ha fler fruar? I Sverige är polygami förbjudet enligt lag. Trots att vi inte är stats-kristna. Det skulle alltså vara gynnsamt om vi kopulerade hej vilt, för vår lilla grupps överlevnad. Rent biologiskt. Bidra till överkonsumtion och växthuseffekt.
Den rättigheten ges dock bort till dem som redan svällt över alla nationella gränser! Krigarfolken skall man göra ännu fler av. Det är bara för dem att gifta sig i mängd utomlands. Sedan väntar svenska barnbidrag, A-kassa samt soc. Fas 3 betalar!

Varje litet parti plockar åt sig av den växande massans röster, och gör sig därmed dövt för sitt eget folk. Inte mera begåvat ändå, än att man titt som tätt måste reta upp hela arabsamfundet och dess fanatiska splittringar.


Varför har inte vi själva något värde längre? Går jag ut, så tror jag att jag hamnat i ett ghetto. Spökplumparna kommer huvklädda med bultsax över axeln, och kikar efter min cykel. Uppfordrande! "Den där skall vi snart ha." (Jag har mist sex cyklar här på gården.) På bussen lämnar tältdukarna inte någon plats åt våra äldre kvinnor. Ville jag verkligen se det, hade jag hellre rest utomlands som krigskorrespondent.
Ingenting tillåts man säga. Turist-paltorna får våra frispråkiga politiker avsatta.
Snabbt organiseras massprotester, för procent-tal lägre än SD.
Ingen feg politiker skall lära oss leva med terrorhot! Håll Sverige Rent.

Nu först kommer en kyrkans "vit-bok" till samerna. Efter att staten fjäskat för alla zigenare! Det ena är vårt arbetande ursprungsfolk, det andra förblir dörrstoppar och tiggande utlandsturister på flykt från oskolade, gravida barn. Skamligt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar