onsdag 29 juli 2015

Sakers värde?

For en returis-runda med jycken. Hann kika förbi kompisen, och hans nya gårdsuppfart. Inga övriga fynd gjorda, men nyfikenheten blev stillad.
Jag har övervägt att att installera en varmvatten-beredare i huset, men spar pengarna ett tag. En billig beredare ligger på dryga tusenlappen. För den slanten, kan jag nu enkelt ersätta min gula 70-kronors vattenkokare på köksbänken.. Bokstavligen ersätta/ byta ut! Samtidigt säljs min pod-maskin från soprummet, fortfarande i butik. Nu är priset höjt ett tag igen, och man har märkt den "bäst i test"! Intressant att följa priskurvan.. 900, 0, 200 eller 450kr?
Dagen var fin. Bjöd på runt 17 grader och en del sol. Inte helt klar, men skön!

Avrundade med att min hund körde slut på grann-tiken, och jag fick snack-kompisar kring kaffekoppen utomhus.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar