måndag 26 februari 2018

PK-maffian förvanskar fakta på museer!

Har inte så mycket att skriva denna gång. Det har varit vackert ute. Soligt, rejält kallt, milt och snöigt..
Hunden och jag har tagit långpromenader över sjöisen och kring handelscentra. -Där går en hel del tid! Sedan har jag samma disk, golvtork och hygien som andra? Fast jag bor ensam, utan sambo som tygar ned eller hjälper till.


Är tur att det finns många TV-kanaler, när OS och Mello tagit över media. Till min glädje, är parodi-bandet Rolandz direkt till final i Mello!
Tänk att få skicka Rolandz, Grotesco och Shaen Banan som representanter för Sverige? Det skulle ge en bra bild av idiotin som råder!

Den 25:e kl 20.00 visar "Idevärlden" i tvåan, hur lobbyister tagit över våra vetenskaps-museer, förvanskat fakta och prackat på oss sina åsikter. Precis vad jag redan påpekat.
Samma dag visar Investigation Discovery kl 21.00, hur plast-struparnas Macchiarini ljuger om precis allting i sitt liv. Om kontakten med både påve och Barack O´Bama. Sådant går skattepengarna till. Låtsasvård till överpriser!
Vidare konstateras det i media, att det kontantfria samhället driver fram en ökning av så kallade Smash & grab-kupper. Kostsamma inbrott som fördärvar mer än det ger, i många fall. (Den som läst mina inlägg om bankerna, kommer ihåg att jag förutsade den utvecklingen. Den är logisk!)

Snöläget är lite upp o ned. Vi har visserligen en hel del här, men så har även södra Sverige, Rom och Kroatien! Medan det finns skidorter som har stängt norrut.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar