tisdag 2 december 2014

Vi prövar väl?

Tid av förändring. Deliana´s hyresvärd väljer att renovera kök, efter det att alla studenter kommit åter..
Så för att slippa undan oljud och asbest, samt trängseln i grannkorridorens kök, totar vi nu ihop oss hemma hos mig! Känns som en bra tid, att testa hur samlivet kan fungera. En månad går ju ganska snabbt? :)

Visst har vi våra egenheter. Jag är mera pedant. Det var inte oväntat! :D Hon har sina tidiga skol-morgnar. Vi har inte riktigt fått kläm på mat-schemat, än. Men vi trivs (hund & katt), och det ger bra tillfällen för språk-övningar! Skulle gärna ha sett, att det jag vårdar vore mera värt för henne.

Ute växlar det, mellan snö och slask. Har blivit några vurpor för hennes del, varför det passat fint med dubb-däcks-beställning från Cyclecomponents. 400 billigare än lokalt, och med mycket bättre däck!


Från Chainreactioncycles fick jag min egen lilla sändning, för att pimpa en svart-vit Scott. Lätta Answer-delar. Rosa Wellgo-pedaler kompletterar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar