måndag 16 september 2013

Lillen skall få MUSH barf. Testa gratis, du med!

Som bekant, är min hund inte alls förtjust i torrfoder. Det har varit en ständig kamp om att överlista och gömma, sedan han kom hem. Det skall vara intressant, omväxlande och gott! Gärna köttig människomat med frukt och grönt, enligt honom.. Mormors rester är omtyckta! Första hunden jag har, som rapar efter maten..

Önskar att jag hade en större frys, så jag kunde ta rätt på byns slaktavfall själv. Men nu blir det småförpackningar i stan mellan varven. Är ju bra att det finns! Ofta är det halvkiloskorvar, som smetar.. De fungerar ngn. gång, men blir även de ointressanta. Grannars spets-hundar beter sig lika kräset. Inte hade jag trott att jag skulle drabbas.. Gamlingen slukade allt i sin väg!


Här finns chans för dig också, att testa MUSH 800g förpackningar med "biffar". Helt gratis. Gratistalong, matportion


Jag tog med en bild av min talong, och besökte lokale handlaren. Nu till första omdömet!

-Ok. Klipp upp påsen längs perforeringen. Det fungerar INTE att riva! Det smidiga biff-formatet uppskattas däremot, liksom smaken. Serverade maten halvtinad, och den försvann snabbt!
Sedan kom lillen och pussade mig glatt över hela ansiktet. För det, fick det bli en till påse idag!

Han förblir en grishink! Varierat skall det vara. Plommomspäckad karré fick det bli idag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar