onsdag 11 februari 2015

24 timmars frossa!

Jag har nog inte varit riktigt fullt ut, sedan cyklingen före Bulgarien-resan? Nu bröt systemet ihop! (Kan i.o.f.s. ha ärvt ngns. frossa?) Hoppas att det var en utrensning. Sov bort ett dygn (Mitt vanliga sätt att tillfriskna på), minus hundpromenader. Nu hänger resterna av mig som lutfisk. Hård och på tork. Tittar på mina händer, och de är klart deffade! 
Hunden börjar återfå hoppet igen, då mina steg blivit raskare i halkan. Tackar 1G Panodil för det! 
Inför fru-fri-dagen!

Är inte ofta som jag drönar bort en hel dag, ensam i sängen. Det var ganska skönt, på sätt och vis! Senaste tiden har morgnarna avbrutits av en massa renoverings-gubbar i huset. Betong-bilning! Inget man blir lycklig av.

Klev upp i morse, för att byta till torrt och lägga mig igen. Noterar att hunden inte ens vill lägga sig på klädpaltorna. Då luktar de inte som de skall? Därefter har vi tagit oss lekstunder, så att jag skall tillfriskna snabbt! En vaken-dag inomhus.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar