torsdag 26 februari 2015

Säger det igen: Bu-hu, Luleå! :D

I år blev det inte sett så många hockey-matcher, men resultatet ser bra ut ändå.

SAIK!!!!!!!

Extra roligt, då de flesta pratade om en svår säsong, då alla bra spelare skulle ha sålts ut till NHL och konkurrerande lag. Naturligtvis blev jag tvungen att kolla upp början, och se hur det skulle gå? De vanliga TV-kanalerna/ media gjorde inte så stort väsen av hockeyn ens.. Jag tyckte inte det såg så tokigt ut! Slappnade av, och vips så står de där nu. Ett tredje år med serie-seger. :) Glädje!

Vänlig själ som jag är(?), tog jag kontakt med min f.d. granne. Livets salt o.s.v... He-heheheh!

Har även cyklat runt stan. Plockat upp tolv kilo hundfoder (Pedigree Active), och lämnat kontaktuppgift för pengarna från Bravida. Där mötte inga sura miner! De betalar.
Väl hemma igen, överraskar hunden mig, med att faktiskt ÄTA hundmaten! Jag har fått mig en HUND! Nåja.. Äntligen. Halvt slutkörd och med genomblöt päls, då smakar maten bra.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar