tisdag 14 maj 2013

Kläm på cyklingen

Den lille duracell-kaninen har fått ordning på cykel-springet! Ser lite mallig ut.. Nu tittar han menande på ekipaget, och tycker att vi skall ta en tur. :)
Kom alltså hem foder och trädgårdsbelysning till stugan idag. Lillen är precis lika studsig, efter rundan! Rulla godisboll på gräsmattan, dränerar just inte heller någon energi.
Hoppas det blir tillfälle att få pröva renvallning innan vintern? Åker upp till jägarna i morgon, och gullar med mina blommor ett tag..

Ikväll väntas retur-massage för min del. Spännande att se vad hon har för teknik, för benjusteringen!
Måste hinna få hem lite tunga varor innan.. Diska undan och raka mig inför morgondagen. Väl i stugan, växer jag igen! :D

-Hann med att justera styre, styrlager, samt byta bromssystem på  f.d. garage-grannens cykel. Har känt och hjälpt varandra, i drygt tjugo år nu. (Tjänster/gentjänster, när de inte är enbart enkelriktade!)  
Jag trimmade V4:or, och han ägnade sig åt SHRA  dragracing. Flockades många gubbar i mitt garage.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar