onsdag 3 april 2024

Storyn knyts ihop

Jag tycker inte att mobbare har något existensberättigande. Jag har tidigare berättat om min skoltid, och även länkat till senare fall med sjuklig inställning i samhället. Jag reagerar fortfarande starkt, när det sker skolskjutningar. Medan  media finner det hemskt, tänker jag bara på hur illa förövaren torde ha farit innan.
Mobbare blir inte bättre människor. De armbågar sig fram till positioner, där de kan jävlas vidare! Tyvärr avlar de fram egna barn också, i samma "social-kompetenta" anda. Spydiga och dryga.
Med den explosiva import vi haft, borde vi snart se fler skolskjutningar, även i Sverige. Dessa nya medborgare är inte längre några viljelösa, indoktrinerade gråsossar i pedofilers luciatåg. Vår tros-sniffande gymnastiklärare hade blivit knivsprättad i duschen, innan hans son ens hunnit golvdunka fler elever. Psalmspelande hets-klassföreståndare hade själva fått hoppa från andra våningen, inte deras utsatta elever. Mera finsk sisu!

Som halvt vuxen har jag också varit placerad i klorna på skenheliga jävlar. Det hann aldrig bli människor av dem. De dör, trots sina "koder" i församlingen. I många fall har cancer fått ersätta den bibliska björnhonan. Helt utan att de alls förstår hur andra kan ha haft det, under deras förtryck. Jag har inte behövt dräpa dem.


Jag kan lugnt lägga min tid på att regelbundet motionera hunden i is-föret, eller lyxa till det läderpimpade cykelbeståndet lite till! Det är bara att hålla i sig hårdare, när det blåser kallt. Skatte-återbäringen gav mig en ny sadelväska från Gusti Leder.. -Det som jag nyss bara drömt!

Allmänt, söker vi sätt att busa till det i vardagen. Fikar utomhus, bara för att trotsa vindarna. Solen skiner ju!      D-vitamin.


Skall inte sticka under stol, med att hunden är i mesta laget för mig. Jag får kämpa, ifall jag skall hänga med honom! Det är maxfart och felfokus hela vägen nu. Bromsen har vi förlagt. Jag är rent åkrädd bitvis, medan han är glad! Väldigt go. Värd en godisväska!


Så någon extra fikaträff med knådning, skadar inte ibland. Han lär väl ladda om, under tiden. Så mycket påminner om förste jycken min. Den ständige ettan..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar