fredag 8 februari 2013

Tror nog att husse tycker om mig.. 12.4kg!

Ibland undrar jag förstås, om han inte tänkt köra slut på mig? Dessa ständiga lång-promenader, ute i kylan! Det har väl räckt bra, med att bara kissa vid entrén. Som de andra hundarna! Få gå in i stugvärmen och rastlöst gnaga på inredningen. -Den verkar spännande!

Måste medge ändå, att promenaderna har sina fördelar. Husses släktingar serverar alltid så mycket godare mat, än jag annars får! Det är korv, kalvsylta, Frollic, leverpastej, torsk, järpar, ägg, potatis och grönsaker i en enda spännande mix! Jag vet hur byttorna brukar se ut. Titta på den här mat-länken husse!


Nåja. Igår fick han för sig, att jag skall ha en "Dog-tag". Det lär visst skall vara macho? Jag vet inte det.. Tycker det ser lite fjolligt ut! Som om jag bär en blommig kravatt? Jag är ju så farligt söt ändå. Men det skall visst ha ngt. med chippet i nacken att göra. Är enklare för vanligt folk att kontakta, via ett telefonnummer.  -Jag tror att det är ett raggningsknep! Husse vill bara visa upp mig på strandpromenaden i vår. En så´n fuling!

Idag välte jag runt på en shilo shepherd, i en timme. Jag är nog ganska stark?



Får se vad det blir mer i dag? Mat åt husse, eller raw-food ?


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar