torsdag 28 februari 2013

Senior-foder bortbytes, mot gott valpfoder!

Är det någon som har behov av 15 kg IAMS senior mature Proactive-torrfoder? Bäst före-datum: 17/10 2013. Står i oöppnad säck. För hundar över 7år. Själv skulle jag behöva ett riktigt gott valpfoder!

 Säcken ligger normalt kring 400kr, men det går fint med tio st. Vom & Hundemat´s färskfoder-korvar för valp! (Halva priset.. eller som en Pedigree på COOP!)
Lillens nya vikt, är nu 13.6 kg. Det är plus 0.6 kg på en vecka! Han är inte så glad för det skitiga vädret.. då ingen av kompisarna tycks få rulla runt i blötgruset.  

Jag anar att jag själv blivit enormt gammal, då ett 5-kronors mynt från 1972 idag får mig att bli nostalgiskt glad.. Att de ännu är i bruk! Nu väntar jag bara på att hitta en förfalskad 10-krona i rent guld, samt en 1-krona präglad "Vår horkarl till kung".

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar